duyurular 0
0,00 TL

ÖN BİLGİLENDİRME FORMU  

1. TARAFLAR VE KONU İşbu Ön Bilgilendirme Forumu’nun konusu, alıcı ve satıcı arasındaki sözleşmeye ilişkin Kanun ve Yönetmelik hükümleri uyarınca bilgilendirilmesidir. Ayrıca yönetmelik uyarınca yer verilmesi zorunlu olan hususlar Ön Bilgilendirme Forumu’nda yer almaktadır.   Alıcı, Ön Bilgilendirme Formu ve sözleşmeye ilişkin bilgileri üyeliğinin bağlı olduğu “Hesabım” sayfasından takip edebilecek olup değişen bilgilerini bu sayfa üstünden güncelleyebilecektir. Ön Bilgilendirme Formu ve sözleşmenin bir nüshası alıcının üyelik hesabında mevcuttur ve talep edilmesi halinde ayrıca elektronik posta ile de gönderilebilecektir.   2. TANIMLAR Ön Bilgilendirme Formu ve sözleşmenin uygulanmasında ve yorumlanmasında aşağıda yazılı terimler karşılarındaki yazılı açıklamaları ifade edeceklerdir.   ALICI : Bir mal veya hizmeti ticari veya mesleki olmayan amaçlarla edinen, kullanan veya yararlanan gerçek kişiyi, Bakanlık : Türkiye Cumhuriyeti Ticaret Bakanlığı’nı, Banka : 5411 sayılı Bankacılık Kanunu uyarınca kurulan lisanslı kuruluşları, BEE’M INTERNATIONAL veya Elektronik Ticaret Aracı hizmet Sağlayıcı : Oluşturduğu sistem ile satıcının ürün/hizmeti satışa sunduğu platformu işleten ve satıcı adına mesafeli sözleşme kurulmasına aracılık eden BEE’M GRUP MEDİKAL KOZMETİK GIDA İÇ VE DIŞ TİCARET LİMİTED Şirketi’ni, hizmet : Bir ücret veya menfaat karşılığında yapılan ya da yapılması taahhüt edilen ürün sağlama dışındaki her türlü tüketici işleminin konusunu, Kanun : 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’u, Kargo Şirketi : ürünün alıcıya ulaştırılmasını, iade süreçlerinde alıcıdan alınarak satıcı veya BEE’M INTERNATIONAL ‘a  ulaştırılmasını sağlayan anlaşmalı kargo veya lojistik şirketini, Ön Bilgilendirme Formu : sözleşme kurulmadan ya da buna karşılık herhangi bir teklif alıcı tarafından kabul edilmeden önce alıcıyı yönetmelikte belirtilen asgari hususlar konusunda bilgilendirmek için hazırlanan formu, Platform : BEE’M INTERNATIONA’a  ait www.BEE’Minternational.com.tr adlı internet sitesini, Satıcı : Kamu tüzel kişileri de dahil olmak üzere ticari veya mesleki amaçlarla tüketiciye ürün/hizmet sunan ya da ürün/hizmet sunanın adına ya da hesabına hareket eden ve aşağıda bilgileri bulunan gerçek ve/veya tüzel kişiyi, sözleşme : Satıcı ve alıcı arasında akdedilen sözleşmeyi, BEE’M INTERNATIONAL Teslimat Noktası : Alıcının satın aldığı ürünleri kolayca teslim alabildiği anlaşmalı esnaf noktalarını, kargo şubelerini ve zincir mağazalarını, ürün : Alışverişe konu olan taşınır eşya, konut veya tatil amaçlı taşınmaz mallar ile elektronik ortamda kullanılmak üzere hazırlanan yazılım, ses, görüntü ve benzeri her türlü gayri maddi malı, Yönetmelik : Mesafeli sözleşmeler Yönetmeliği’ni ifade eder.   3. ALICI, SATICI VE ELEKTRONİK TİCARET ARACI HİZMET SAĞLAYICI ALICI BİLGİLERİ Teslim Edilecek Kişi : Teslimat Adresi : Telefon : Faks : E-posta/Kullanıcı Adı : SATICI BİLGİLERİ Satıcının Ticaret Unvanı / Adı ve Soyadı : BEE’M GRUP MEDİKAL KOZMETİK GIDA İÇ VE DIŞ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ Satıcının Adresi : Cevizlidere Mah. 1255 Cad. No: 7/1 Çankaya/Ankara Satıcının Mersis Numarası : 0160180272500001 Satıcının Vergi Kimlik Numarası : 1601802725 Satıcının Telefonu : 0850 309 4936   4. ÜRÜN/HİZMET BİLGİLERİ 4.1. ürün/hizmetin temel özellikleri (türü, miktarı, marka/modeli, rengi, adedi, fiyatı) platformda yer almakta olup platform üzerinden detaylı şekilde incelenebilecektir.   4.2. ürün/hizmet karşılığında ödenecek tüm tutarlar (tüm vergiler dahil satış fiyatı, kargo bedeli, taksit farkı tutarı, açık pazar ve/veya diğer butiklerinden eş zamanlı olarak gerçekleştirilen alışverişlerde hak kazanılan toplam indirim tutarı vb.) aşağıdaki tabloda gösterilmiştir.       Ürün/hizmet Açıklaması :  Adet :   Peşin Fiyatı :  Ara Toplam (KDV Dahil) :  Kargo Tutarı : Kargo Hariç Toplam ürün Bedeli : Kargo Ücreti : Toplam Sipariş Bedeli : Ödeme Şekli ve Planı : Teslimat Adresi : Teslim Edilecek Kişi : Fatura Adresi : Sipariş Tarihi : Teslim Şekli : Teslimat Süresi : En geç 30 gün Kargo Şirketi’ne Teslim Süresi : 1-3 İş günü Teslim Şartları ürün sayfasında belirtildiği şekilde uygulanacaktır.   *sözleşme ve ilgili mevzuat hükümlerinde yer alan istisnalar saklıdır. **Belirtilen süre teslimatın taahhüdü değildir, satıcı tarafından kargo şirketine teslim edilme süresini ifade eder.   4.3. Söz konusu ürün bedeli, “BEEM International alıcı güvencesi” kapsamında satıcı adına, BEEM International tarafından alıcıdan tahsil edilmektedir. Alıcı malın bedelini BEE’M International’a ödemekle, ürün bedelini satıcıya ödemiş sayılacak ve bir daha ödeme yükümlülüğü altına girmeyecektir. Alıcının ilgili mevzuat kapsamında iade hakları saklıdır.   5. GENEL HÜKÜMLER 5.1. Satıcı, ürün/hizmeti eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri, kullanım kılavuzları ile mevzuat gereği ürün/hizmetle birlikte teslim etmesi gereken sair bilgi ve belgeler ile teslim etmeyi kabul, beyan ve taahhüt eder.   5.2. ürün, alıcı veya alıcı tarafından belirlenen üçüncü kişiye, taahhüt edilen teslim süresi içerisinde ve her halükârda 30 (otuz) günlük yasal süreyi aşmamak koşulu ile, alıcının platformda belirtmiş olduğu teslimat adresine kargo şirketi tarafından teslim edilir. Bu süre içerisinde satıcının edimini yerine getirmemesi durumunda alıcı sözleşmeyi feshedebilecektir. Ancak alıcının isteği veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürün/hizmet satışlarında teslim süresi ilgili 30 (otuz) günü aşabilecektir. Ayrıca, sipariş durumu “Ön Sipariş” veya “Sipariş Üzerine Üretim” olarak belirtilen ürün/hizmet için teslimat süresi de 30 (otuz) günü aşabilecek olup alıcı, alıcının isteği veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan “Sipariş Üzerine Üretim” ya da “Ön Sipariş” statüsünde olan bir ürün/hizmet satın aldığında teslimatın 30 (otuz) gün içerisinde yapılmaması dolayısıyla sözleşmeyi feshedemeyecektir.   5.3. Satıcı ürünü kargo şirketi aracılığı ile alıcıya göndermekte ve teslim ettirmektedir. Kargo şirketinin alıcının bulunduğu yerde şubesi olmaması halinde alıcının ürünü kargo şirketinin satıcı tarafından bildirilen yakın bir diğer şubesinden teslim alması gerekmektedir.   5.4. Alıcının sipariş esnasında ürünü BEE’M INTERNATIONAL teslimat noktasına teslim edilmesini seçmesi halinde, ürün, kargo şirketi tarafından alıcının seçmiş olduğu teslimat noktasına taahhüt edilen süre içerisinde ve her halükârda en geç 30 (otuz) günlük yasal süre içerisinde teslim edilecektir. Ürünün BEE’M INTERNATIONAL teslimat noktasına bırakılmasının ardından alıcı, seçmiş olduğu teslimat adresi bilgilerinde kayıtlı olan telefon numarasına gelen kod ile en geç 3 (üç) gün içerisinde ürünü teslim alacaktır.   5.5. Alıcının herhangi bir nedenle ürün/hizmeti teslim almaması halinde, alıcının ürün/hizmeti iade ettiği kabul edilecek olup bu halde, operasyon masrafları, teslimat masrafları da dâhil olmak üzere alıcıdan  tahsil edilen rakamdan düşülüp alıcıya iade edilecektir.   5.6. Alıcı veya alıcı tarafından belirlenen üçüncü kişinin teslim anında adreste bulunmaması durumunda alıcının ürün/hizmeti geç teslim almasından ve/veya hiç teslim almamasından kaynaklanan zararlardan ve giderlerden satıcı sorumlu değildir.   5.7. ürün/hizmetin teslimat masrafları aksine bir hüküm yoksa alıcıya aittir. Satıcı, platformda teslimat ücretinin kendisince karşılanacağını beyan etmişse teslimat masrafları satıcıya ait olacaktır.   5.8. Satıcı, sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan alıcıyı platform üzerinden bilgilendirmek ve açıkça onayını almak suretiyle muadil bir ürün/hizmet tedarik edebilecektir.   5.9. ürün/hizmet ediminin yerine getirilmesinin imkansızlaştığı hallerde satıcının bu durumu öğrendiği tarihten itibaren 3 (üç) gün içinde alıcıya yazılı olarak veya veri saklayıcısı ile bildirmesi ve varsa teslimat masrafları da dâhil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri bildirim tarihinden itibaren en geç 14 (ondört) gün içinde iade etmesi zorunludur. Ürün/hizmetin stokta bulunmaması durumu, ürün/hizmet ediminin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması olarak kabul edilmez.   5.10. Alıcı, ürünü teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı, ayıplı veya eksik ürün/hizmeti teslim almayacaktır. Teslim alınan ürün/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Teslimden sonra ürünün özenle korunması borcu, alıcıya aittir. Cayma hakkı kullanılacaksa ürün/hizmet kullanılmamalı ve ürün/hizmet faturası ve teslim sırasında Alıcı’ya iletilen diğer tüm belgeler (örneğin garanti belgesi, kullanım kılavuzu vb.) ile iade edilmesi gerekmektedir.   5.11. Alıcı, sözleşme konusu bedeli ödemekle yükümlü olup, herhangi bir nedenle sözleşme konusu bedelin ödenmemesinin ve/veya Banka kayıtlarında iptal edilmesinin satıcının ürün/hizmeti teslim yükümlülüğü ile sözleşmeden kaynaklanan sair yükümlülüklerinin sona ereceğini kabul, beyan ve taahhüt eder. Alıcı, herhangi bir sebeple Banka tarafından başarısız kodu gönderilen ancak buna rağmen Banka tarafından satıcıya yapılan ödemelere ilişkin olarak, satıcının herhangi bir sorumluluğunun bulunmadığını kabul, beyan ve taahhüt eder.   5.12. Alıcı, ürünün teslim edilmesinden sonra Alıcı’ya ait kredi kartının yetkisiz kişilerce haksız kullanılması sonucunda sözleşme konusu bedelin ilgili Banka tarafından satıcıya ödenmemesi halinde, Alıcı ürünü 3 (üç) gün içerisinde iade masrafları Alıcı’ya ait olacak şekilde satıcıya iade edeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.   5.13. sözleşme kapsamında herhangi bir nedenle Alıcı’ya bedel iadesi yapılması gereken durumlarda, Alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapmış olması halinde, Satıcı tarafından kredi kartına iade edilen tutarın banka tarafından Alıcı hesabına yansıtılmasına ilişkin ortalama sürecin 2 (iki) ile 3 (üç) haftayı bulabileceğini, bu tutarın Satıcı tarafından Banka’ya iadesinden sonra Alıcının hesaplarına yansıması halinin tamamen Banka işlem süreci ile ilgili olduğunu ve olası gecikmelerde Banka’nın sorumlu olduğunu ve bunlar için BEE’M INTERNATIONAL ve Satıcıyı sorumlu tutamayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.   5.14. Alıcı ile sipariş esnasında kullanılan kredi kartı hamilinin aynı kişi olmaması veya ürün/hizmetin Alıcı’ya tesliminden evvel, siparişte kullanılan kredi kartına ilişkin güvenlik açığı tespit edilmesi halinde, kredi kartı hamiline ilişkin kimlik ve iletişim bilgilerini, siparişte kullanılan kredi kartının bir önceki aya ait ekstresini yahut kart hamilinin Banka’dan kredi kartının kendisine ait olduğuna ilişkin yazıyı ibraz etmesini Alıcı’dan talep edilebilecektir. Alıcının talebe konu bilgi/belgeleri temin etmesine kadar geçecek sürede sipariş dondurulacak olup, söz konusu taleplerin 24 (yirmi dört) saat içerisinde karşılanmaması halinde ise Satıcı, siparişi iptal etme hakkını haizdir.   5.15. Alıcı sözleşme konusu bedeli BEE’M INTERNATIONAL Cüzdan aracılığıyla ödemesi ve bu siparişe ilişkin cayma hakkını kullanması halinde cayma hakkından kaynaklı bedel iadesi BEE’M INTERNATIONAL tek seferde yapılabilecektir.   5.16. Sipariş edilmeyen ürün/hizmetin gönderilmesi durumunda, Alıcı’ya karşı herhangi bir hak ileri sürülemez. Bu hallerde, Alıcının sessiz kalması ya da söz konusu ürün/hizmeti kullanmış olması, sözleşmenin kurulmasına yönelik kabul beyanı olarak yorumlanamaz.   5.17. Alıcının sipariş edebileceği ürün/hizmet adetlerine platformdan yapılacak duyurularla kısıt getirilebilir. Alıcının platformdan yapılan duyurularda belirtilen adedin üzerinde ürün/hizmet sipariş etmek istemesi halinde sipariş vermesi engellenebilecek, siparişi verdikten sonra belirtilen adedin üstünde sipariş verdiğinin tespit edilmesi halinde ise belirtilen adedin üstündeki siparişleri iptal edilebilecek ve bu halde varsa iptal edilen siparişlere ilişkin operasyon masrafları, teslimat masrafları da dâhil olmak üzere alıcıdan  tahsil edilen rakamdan düşülüp alıcıya iade edilecektir. Alıcı işbu hususları kabul ederek siparişini oluşturduğunu, adet sınırlamasını geçen siparişlerinin engellenebileceği ve iptal edilebileceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.   5.18. satıcının herhangi bir sebeple tedarik edemediği siparişler, Alıcının onayının alınması halinde, mevzuattaki yasal teslim süresini aşmamak ve Alıcının ürün/hizmet ile aynı özellikleri haiz olmak kaydıyla, bir başka satıcıya aktarılabilecektir. Böyle bir durumda ürün/hizmet yeni satıcı tarafından Alıcı’ya gönderilecek olup sözleşme yeni satıcı ile Alıcı arasında kurulmuş olacaktır. Bu halde, Alıcı’ya herhangi bir ek bedel, ücret ve/veya masraf yansıtılmayacaktır.   5.19. Alıcı tüketici sıfatıyla talep, şikâyet ve önerilerini yukarıda yer alan Satıcı iletişim bilgilerini kullanmak suretiyle ve/veya platformun sağladığı kanallarla (0850 532 9696 telefon numarası üzerinden) ulaştırabilecektir.   6. ÖZEL ŞARTLAR 6.1. Alıcı, aksi belirtilmedikçe, platformda birden fazla butikten tek bir sepette alışveriş yapabilecektir. Aynı sepet içerisinde farklı butikten alınan her bir ürün/hizmet için Satıcı tarafından birden fazla fatura kesilebilecektir. Şüpheye mahal bırakmamak bakımından belirtilmelidir ki, Satıcı, Alıcının farklı butiklerden aldığı ürün/hizmetin teslimatını mevzuattaki yasal süre içerisinde kalmak koşuluyla farklı zamanlarda gerçekleştirebilecektir.   6.2. Alıcının vereceği siparişlerde kurumsal fatura seçeneğini seçmesi durumunda Satıcı, Alıcı tarafından Platform üzerinden bildirilecek vergi kimlik numarası ve vergi dairesi bilgilerini kullanarak kurumsal fatura düzenleyecektir. Faturada yer alması gereken bilgilerin doğru, güncel ve eksiksiz girilmesi tamamen Alıcının sorumluluğunda olup, bu sebeple doğabilecek tüm zararlardan bizzat Alıcı sorumludur.   6.3. Platform üzerinden kredi kart ile ödeme yapılması halinde, Banka tarafından kampanyalar düzenlenerek Alıcı tarafından seçilen taksit adedinin daha üstünde bir taksit adedi uygulanabilecek veya taksit erteleme gibi ek hizmetler sunulabilecektir. Bu tür kampanyalar Banka’nın inisiyatifindedir. Alıcının kredi kartının hesap kesim tarihinden itibaren sipariş toplamı taksit adedine bölünerek kredi kartı özetine Banka tarafından yansıtılacaktır. Banka taksit tutarlarını küsurat farklarını dikkate alarak aylara eşit olarak dağıtmayabilir. Detaylı ödeme planlarının oluşturulması Banka’nın inisiyatifindedir.   6.4. Dijital ürünler fiziki gönderime uygun olmayıp, teslimat ürün niteliğine göre şartlarında belirtilen şekilde gerçekleştirilecektir. Sözleşmenin yer alıp da teslimat şekilleri vb. gibi fiziki ürünler için geçerli olan düzenlemeler dijital ürünlere uygulanmayacak olup bu maddelerdeki düzenlemeler uygulanabilir olduğu ölçüde ürün şartlarında belirtilen koşul ve açıklamalara uygun olacak şeklinde yorumlanmalıdır.   6.5.Sipariş verilen ürünün elektrikli motosiklet olması halinde kurulumu gerçekleştikten veya tescil işlemi yapılıp ruhsatlandıktan sonra Platform üzerinden iadesi mümkün olmamaktadır.   6.6. Platformda satışa sunulan ürün/hizmetler yalnızca Satıcı tarafından belirlenen sınırlı lokasyonlara (il/ilçe/bölge) teslim edilmek üzere satışa sunulabilecek olup, sipariş sürecinde Alıcının bu ürün/hizmetler için teslimat adresini Satıcı tarafından belirlenmiş olan lokasyonlardan biri dışında seçmesi halinde ilgili sipariş verilemeyecek/satın alım gerçekleşmeyecektir.   7. KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI VE FİKRİ-SINAİ HAKLAR 7.1. Satıcı, işbu sözleşme kapsamındaki kişisel verileri sadece ürün/hizmetin sunulması amacıyla sınırlı olarak ve 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’na, (“KVKK”) ikincil mevzuata ve Kişisel Verileri Koruma Kurulu kararlarına uygun olarak işleyecektir. Satıcı, Platform üzerinden eriştiği kişisel veriler haricinde Alıcının kişisel verilerini işlemeyeceğini ve Platform üzerinden sağlanan yöntemler dışında Alıcı ile harici olarak iletişime geçmeyeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.   7.2. Alıcı, işbu sözleşme kapsamında sağladığı kişisel verilerin doğru, eksiksiz ve güncel olduğunu kontrol etmekle, bu bilgileri üçüncü kişilerle paylaşmamak, ilgisiz kişilerce erişilememesi için virüs ve benzeri zararlı uygulamalara ilişkin olanlar dahil gerekli tedbirleri almak ve söz konusu kişisel verilerin güvenliğini sağlamakla yükümlü olduğunu, aksi halde doğacak zararlardan ve üçüncü kişilerden gelen taleplerden bizzat sorumlu olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder.   7.3. platforma ait her türlü bilgi ve içerik ile bunların düzenlenmesi, revizyonu ve kısmen/tamamen kullanımı konusunda; satıcının anlaşmasına göre diğer üçüncü şahıslara ait olanlar hariç; tüm fikri-sınai haklar ve mülkiyet hakları BEE’M INTERNATIONAL ‘a aittir.   8. CAYMA HAKKI 8.1. Alıcı, 15 (on beş) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.   8.2. Cayma hakkı süresi, hizmet için sözleşmenin kurulduğu gün; ürün için Alıcının veya Alıcı tarafından belirlenen üçüncü kişinin ürünü teslim aldığı gün başlar. Ancak Alıcı, sözleşmenin kurulmasından ürün teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir.   8.3. Cayma hakkı süresinin belirlenmesinde;  a) Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen üründe, Alıcı veya Alıcı tarafından belirlenen üçüncü kişinin son ürünü teslim aldığı gün,   b) Birden fazla parçadan oluşan üründe, Alıcı veya Alıcı tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün,   c) Belirli bir süre boyunca ürünün düzenli tesliminin yapıldığı durumlarda, Alıcı veya Alıcı tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk ürünü teslim aldığı gün esas alınır.   8.4. ürün teslimi ile hizmet ifasının birlikte olduğu durumlarda, ürün teslimine ilişkin cayma hakkı hükümleri uygulanır.   8.5. Satıcı;   a) ürünün teslimi veya hizmetin ifasından önce Alıcının cayma hakkını kullanması durumunda cayma hakkının kullanıldığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren,   b) ürünün tesliminden sonra Alıcının cayma hakkını kullanması durumunda, cayma bildiriminin kendisine ulaştığı tarih itibarıyla bedel satıcıya aktarılmamışsa cayma hakkına konu ürünün, iade için öngörülen Kargo Şirketi’ne teslim edildiği tarihten veya iade için öngörülenin haricinde bir Kargo Şirketi ile iade edilmesi durumunda da satıcıya ulaştığı tarihten itibaren,   c) Alıcının siparişinin yasal süre içerisinde teslim edilememesi nedeniyle sözleşmeyi fesih hakkını kullanması durumunda fesih bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren   15 (on beş) gün içinde, tahsil ettiği sözleşme konusu bedeli ile teslimat masraflarının Alıcı’ya iadesinden sorumludur.   8.6. Cayma hakkı bildiriminin ve sözleşmeye ilişkin diğer bildirimlerin mevzuata uygun ve süresi içerisinde platformda belirtilen BEE’M INTERNATIONAL ’a ve/veya satıcıya ait iletişim kanallarından yapılması şarttır. Cayma bildiriminin yapılacağı iletişim kanallarına https://www.BEE’Minternational.com.tr linkinden ulaşılabilmektedir.   8.7. Cayma hakkının kullanılması halinde: a) Alıcı cayma hakkını kullanmasından itibaren 14 (on dört) gün içerisinde ürünü satıcıya Kargo Şirketi’yle geri gönderir.   b) Cayma hakkı kapsamında iade edilecek ürün kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ve varsa ürün ile hediye edilen diğer Ürünleri’n de eksiksiz ve hasarsız olarak iade edilmesi gerekmektedir.   8.8. Alıcı cayma süresi içinde ürünü, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullandığı takdirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.   8.9. Cayma hakkının kullanılmasını takip eden 14 (on dört) gün içerisinde sözleşme konusu bedeller Alıcı’ya Alıcının ödeme yöntemi ile iade edilmektedir. Ürün/hizmet, satıcıya iade edilirken, ürün/hizmetin teslimi sırasında Alıcı’ya ibraz edilmiş olan orijinal faturanın da Alıcı tarafından iade edilmesi gerekmektedir. Alıcının kurumsal fatura istemesi halinde ilgili ürün/hizmet iadesi için iade faturası kesmesi veya mümkünse süresi içerisinde ticari faturayı kendi sistemlerinden reddetmesi gerekmektedir.   8.10. Alıcı iade edeceği ürün/hizmeti Ön Bilgilendirme Forumunda da belirtilen şekilde iade kargo bedeli alıcıya aittir. İade için Alıcının bulunduğu yerde satıcının Kargo Şirketi şubesi bulunmaması halinde, Alıcı ürünü herhangi bir Kargo Şirketi’yle gönderebilecektir. Bu halde iade kargo bedeli ve ürünün kargo sürecinde uğrayacağı hasardan Alıcı sorumludur.   8.11. Alıcı cayma hakkını işbu maddede belirtilen süre ve usuller dahilinde kullanacak olup aksi halde cayma hakkını kaybedecektir.   9. CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI HALLER 9.1. Alıcı aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:   a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve Satıcı veya BEE’M INTERNATIONAL’ın kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler,   b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler,   c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler,   d) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler,   e) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler,   f) ürünün tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler,   g) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler,   h) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler,   i) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ile Alıcı’ya anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler,   j) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, Alıcının onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler, cayma hakkı kullanılamayacak; bu siparişler bakımından Platform üzerinden iade kodu da oluşturulamayacaktır.   9.2. ürün/hizmetin Yönetmelik'in uygulama alanı dışında bırakılmış olan (sözleşmenin 3.3. maddesinde listelenmiştir) ürün/hizmet türlerinden müteşekkil olması halinde Alıcı ve Satıcı arasındaki hukuki ilişkiye Yönetmelik hükümleri uygulanamaması sebebiyle cayma hakkı kullanılamayacak; bu siparişler bakımından Platform üzerinden iade kodu da oluşturulamayacaktır.   9.3. Platform üzerinden elektronik kod satın alındığı durumlarda bahse konu siparişlerde Yönetmelik gereği cayma hakkı söz konusu olmayacaktır. Bu siparişler bakımından Platform üzerinden iade kodu da oluşturulamayacaktır.   10. UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ 10.1sözleşmenin uygulanmasında, Bakanlık’ça ilan edilen değerlere uygun olarak Alıcının ürün/hizmeti satın aldığı ve ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetleri ile Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. ​